Personlig rekord i dødløft!

Efter træning: Sund chokolade/banan milkshake!

I dag efter træning lavede jeg en hurtig og lækker snack, da jeg ærlig talt er ved at være lidt træt af bare at drikke proteinshakes med vand eller mælk. Det er som bekendt vigtigt at få både proteiner og kulhydrater umiddelbart efter træning, da alle depoter i kroppen er flade og klar til at blive fyldt op.

Nogle har det godt med at spise et stort måltid efter træning mens andre bare drikker en shake, spiser et par riskiks og gemmer det større måltid til et par timer efter. For mig afhænger det af hvad tid på dagen jeg træner. Bliver træningen klaret sen eftermiddag passer det super med en omgang ris, kød og grønt til aftensmad umiddelbart efter. Træner jeg midt på dagen som i dag (de studerendes privilegium), så er det bedst for min mave med en snack og et rigtig måltid et par timer efter.

Denne lille milkshake passer ind i de flestes kostplan og smager fantastisk. Den tager ca. 5 min at lave og er genial efter træning fordi du både får protein og kulhydrat, men næsten ikke opdager alt det gode næring fordi det bare føles som en dessert. Win win.

Opskrift til 1 milkshake:

Milkshaken indeholder lige omkring 300 kcal med en kugle is alt efter hvor mange gram proteinpulver du bruger og hvor stor din banan er.

Indlægget indeholder et affiliatelink

 

bloglovin_annawarrington
   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Læs næste indlæg

Personlig rekord i dødløft!