Grov valnødde pesto - perfekt tilbehør!

Hvorfor have en personlig træner?

En personlig træner. Er det overhovedet nødvendigt? Hvis man ved bare lidt om træning, og i øvrigt kan google sig til resten, er det så ikke bare penge lige ud af vinduet og ned i en træners biceps?

5 fordele ved en personlig træner: (Jeg kan naturligvis kun tale ud fra egen erfaring)

  1. Du får et spark bagi og kommer afsted til træning
  2. Du har en fagperson til at holde dig i ørerne.
  3. Du lærer om korrekt teknik og forebygger derfor skader
  4. Du får udfordret din egen måde at tænke på, og kommer ud af din komfortzone
  5. En personlig træner er en fantastisk mulighed for at lære både dig selv og din krop bedre at kende.

Uanset hvor meget du kan google, så er det bare ikke det samme, når du ikke har taget en uddannelse indenfor anatomi og arbejder med kroppen hver dag.

Mit forløb med Michael Kayser (den opmærksomme mand på billedet herunder) er sponseret til bloggen, men du kan læse hvordan jeg fik råd til en personlig træner på SU før ved at klikke HER

Jeg har netop startet et nyt kapitel ved en personlig træner, hvilket jeg er spændt på. Michael Kayser er nemlig ikke bare uddannet personlig træner, men også smerteterapeut, hvilket er meget relevant for mig og mine hofter. Michael kan følges på Facebook HER og hans hjemmeside kan du tjekke ud HER.

Vi træner sammen i Vesterbronx Gym, mit nye center, og det bliver ud fra en genopbyggende træningsplan med fokus på korrekt teknik, og langsomt, men sikkert gradvist opbygning af min styrke.

Min grundform skal forbedres efter en hel sommer på sofaen med smerter og let træning i form af yoga. Jeg skal i gang med vægtene igen, men langsomt og med respekt for min krop. Mine smerter er der stadig og måske skal jeg opereres igen, men livet leves som bekendt ikke på pause, så jeg gør alt hvad jeg kan for at styrke min krop.

Hvem har jeg trænet med før?

Jeg har tidligere trænet med den dygtige Amanda Louise i over et år. Det gav mig en fantastisk hjælp, fik åbnet mine øjne for styrketræningens fordele og gav mig en rigtig god grundform. Amanda og jeg er i dag rigtig gode veninder og har tit sushidates – det kan en træner altså også…

Kira Eggers stod bag mit projekt stram i farsen, hvor fokus var på let træning og fuld smadder på kosten, der var striks, men nødvendig. Jeg fortsætter med Kira som kostvejleder på sidelinjen, hvis min struktur ryger ud af vinduet.

Behøver jeg sige, at jeg glæder mig?

 

bloglovin_annawarrington
   

2 kommentarer

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

:lion: 
:grinning: 
:grin: 
:joy: 
:smiley: 
:smile: 
:sweat_smile: 
more...
 
 

Læs næste indlæg

Grov valnødde pesto - perfekt tilbehør!