Perfekte sukkerfri marengs!

Stram i farsen #3 Træning!

De sidste 10 dage har jeg fokuseret på at komme godt i gang med styrketræningen igen. Det har betydet træning med lette vægt og mange gentagelser, hvilket bestemt kan gøres udfordrende nok. Husk; der er mange knapper at skrue på for at øge intensiteten i træningen, udover at øge kiloene.

Projekt stram i farsen handler ikke kun om kost, men også træning. Min situation er jo lidt speciel, grundet mine dårlige hofter (og derfor daglige smerter), så jeg går meget langsomt frem efter en længere pause fra de kære vægte.

Jeg har primært trænet; Ryg/biceps, skulder og triceps/bryst, samt afsluttende mavetræning. Cardio og bentræning er undgået, da mine hofter ikke kan klare det endnu. Det kan de forhåbentlig en dag igen, men ingen grund til at overbelaste kroppen, nu hvor træningen lige er kommet så godt i gang.

Videoerne viser standard skulder og arm-øvelser som er kørt som en del af et program. De er (naturligvis) optaget i sidste sæt af superset, så selvom det er babyvægte jeg står med i hånden, så tag ikke fejl; træningen har gjort nas og givet mig seriøst ømme arme og skuldre de efterfølgende dage. Det viser mine noget pressede ansigtsudtryk vist også…

Stram i farsen er et samarbejde sammen med Kira Eggers, der har givet mig gode tips til træningen og lavet en kostplan, netop til mig og mine behov. Du kan følge Kira på Facebook HER og Instagram HER

Andre end mig der lige er gået i gang med træningen igen?

bloglovin_annawarrington
   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Læs næste indlæg

Perfekte sukkerfri marengs!